Nejpopulárnějším firemním benefitem mezi manažery je vzdělávání.
Možnost odborného vzdělávání, vzdělávání v manažerských dovednostech a práce z domova jsou mezi manažery nejpopulárnější nefinanční benefity. Zájem naopak klesl o stravenky, slevy nebo volné minuty na soukromá volání. Vyplývá to z květnového průzkumu společností Anderson Willinger, Top Executive Search.
Mezi 18 posuzovanými benefity hodnotí vzdělání v odborných dovednostech a vzdělání v manažerských dovednostech nejvýše více než 85 procent manažerů. Následuje alespoň občasná možnost práce z domova a také pět týdnů dovolené.
Sedmdesát procent dotázaných hodnotí jako významné benefity také takzvané sick days, čili dny volna, které si zaměstnanci neodečítají z dovolené a zároveň jim umožní nevybírat si nemocenskou. Zhruba stejný počet manažerů vítá i fakt, že jejich společností je silná mezinárodní skupina.
Až na desátém místě se umístily stravenky, dvanácté skončily volné minuty na soukromá volání a šestnácté slevy na nákupy pro celou rodinu. Nejméně pak manažeři stojí o společné firemní akce nebo setkání.
Podle odborníků firmy častěji podceňují právě požadavek zaměstnanců na vzdělávání v manažerských dovednostech a na jejich osobnostní rozvoj. Firmy si prý dostatečně neuvědomují, že z investic do kariérního rozvoje svých zaměstnanců mohou profitovat. "Pokud…